Externé callcentrum
Veľa firiem má záujem predávať svoje produkty prostredníctvom telefonického predaja, ale nie každá disponuje potrebnými priestormi, vybavením a hlavne dobrými obchodníkmi. Spusteniu call centra predchádza veľa nákladov a potrebných krokov, ktoré s nami už nemusíte robiť (zabezpečenie priestorov, techniky, nábor obchodníkov, manažérov, vytvorenie call scriptov, vytvorenie databáz, produktových školení, atď)
Disponujeme vlastným call centrom a obchodníkmi s minimálne ročnou praxou v obore, ktorí kvalitne odprezentujú a predajú Váš produkt.
Ponúkame Vám
- šikovných vyškolených obchodníkov
- zabezpečenie priestorov na produtové školenia
- vypracovanie call skriptov a spôsobu ponúkania Vašeho produktu
- pravidelné reporty
- telefonické záznamy hovorov
Externé callcentrum ponúka svoje služby tretím osobám ako svoju hlavnú činnosť - formou outsourcingu. K najväčším výhodám pri využití služieb externého call centra patrí možnosť využívať len potrebnú kapacitu, v závislosti na marketingových či obchodných aktivitách. Profesionálne technické vybavenie, odborne vyškolení operátori a profesionálny prístup sú výhodami profesionálnych callcentier.